• OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,00%8 284,91
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,00%8 284,91
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • 17.02.15, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Buum Ladina-Ameerika nutitelefoniturul

Värske raporti järgi on Ladina-Ameerika maailma kõige kiiremini kasvav nutitelefonide turg maailmas, edestades isegi Hiinat ja Põhja-Ameerikat.
Nutitelefon.
  • Nutitelefon. Foto: Bloomberg
Tarbijauuringufirma GfK andmetel müüdi eelmisel aastal Ladina-Ameerikas 109,5 miljonit nutitelefoni, mis on 59 protsenti rohkem kui 2013. aastal. Hiinas kasvas eelmisel aastal müük 9 protsenti, Lääne-Euroopas 11 protsenti ja Põhja-Ameerikas 28 protsenti.
„See on sama trend, mis on juhtinud kasvu erinevatel aegadel teistes piirkondades. Ladina-Ameerika on üks hilisematest, kes on kasutusele võtnud nutitelefonid, 3G ja 4G tehnoloogia,“ ütles GfK ekspert Kevin Walsh CNBC-le.
Hiinas ja Indias on nõudlust aidanud kasvatada ka kohalikud tootjad, kes pakuvad nutitelefone soodsate hindadega. See on toonud edu sellistele tootjatele nagu Xiaomi Hiinas ja Micromax Indias.
Walsh lisas, et praegu saab nutitelefone juba 100 dollariga kätte ning tarbijad tahavad üha rohkem suurema ekraaniga telefone.
Hiina on maailma suurim nutitelefonide turg, kuid neljandas kvartalis oli seal müük nõrk. GfK hinnangul võib see näidata, et Hiina turg on küllastumas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele